Los van de blogs en vlogs volgt hier een overzicht van de boeken en publicaties door Uitgeverij Ren a Pen:
Van Chaos naar Controle met een knipoog
Word projectleider in 1 dag
Uitgeverij Rent a Pen
Dit werkboek/naslagwerk is speciaal bedoeld voor ondersteuning van deze cursus. Bestellen
Sloop je bedrijf, niet je toekomst! (1e druk september 2023)
Uitgeverij Rent-a-Pen
In dit unieke en praktische boek leer je hoe je jouw bedrijf toekomstbestendig kunt maken. Of het nu is om het te laten groeien, meer winst te maken, klaar te maken voor verkoop of over te dragen aan je opvolgers. Met het formuleren van een duidelijke visie en missie zet je een punt aan de bedrijfsmatige horizon waarop je je kunt richten. Bestellen.
De kracht van de digitale school
De toekomst van leren; digitaal, dynamisch, doeltreffend
Uitgeverij Rent a Pen
Uitgeverij Rent-a-Pen
Lees over mijn avonturen langs de Camino de Santiago en hoe ik die heb overleefd! Ruim 20 pagina’s met allerlei praktische tips voor toekomstige wandelaars. Het boek is zowel verkrijgbaar in hard copy als e-book bij Bol.com en Kobo.
Wie (goed) schrijft, blijft! (2e druk)
Uitgeverij Rent a Pen
In dit boek zijn 150 tip opgenomen om meer offertes in opdrachten om te kunnen zetten. Dit boek, eerder verschenen onder de titel Offertes die scoren, werd aangevuld met neurosellingtechnieken om koopbeslissingen positief te beïnvloeden.
Schat, het wordt wat later 13e druk
Uitgeverij Bosch en Keuning en Rent a Pen
Dit boek bevat 150 direct toepasbare tips om de baas te worden over de beschikbare tijd in plaats van een slaaf van je horloge te zijn. In de onlangs volledige aangepaste 16e druk worden nog meer tips gegeven om slim te werken zoals het leren beperken van de digitale en analoge informatiestroom, het herkennen van gedrag gebonden time managementproblemen, tijd uitsparen door effectiever te zoeken naar informatie, e-mailmanagement en onthaastingstips om stress te reduceren. Daarnaast zal in de 17e druk aandacht worden besteed aan het gebruik van AI om meer werk in minder tijd af te kunnen leveren.
Verkopen zonder weerstanden (2e druk)
Uitgeverij Rent a Pen
In dit boek, een vernieuwde versie van ‘Praatjes vullen geen gaatjes’, wordt afgerekend met de verouderde visie op verkopen waar flauwe openingspraatjes en achterhaalde afsluittechnieken worden behandeld. Het koop- en verkoopproces wordt behandeld vanuit de visie dat weerstanden veelal door de verkoper worden opgeroepen en hoe die kunnen worden voorkomen.
Klantenservice; 22 manieren om klantenmoord te plegen en moordklanten te krijgen (4e druk)
Uitgeverij Bosch en Keuning
Tips voor het verbeteren van de klantgerichtheid en het voorkomen van klantenmoord. Tal van praktische voorbeelden hoe klantgerichtheid kan worden geoptimaliseerd en behandeling van diverse cases hoe dat in de praktijk uitwerkt.
Klant aan de lijn (8e druk)
Uitgeverij Rent a Pen
Dit boek geeft veel tips over hoe je een optimale, nauwkeurige en toch ook natuurlijke en persoonlijke benadering via telefonische communicatie met prospects en klanten kunt hebben. Phil Kleingeld rekent af met overdreven lange en onnatuurlijk openingszinnen en het verkeerde gebruik van scripts. Daarnaast analyseert hij bronnen van irritatie en hoe daarmee om te gaan.
De baas de baas (2e druk)
Uitgeverij Bosch en Keuning
1001 tips voor secretaresses over time- en zelfmanagement en andere manieren om de ‘baas’ optimaal te kunnen ondersteunen.
Family History
(Online versie)
In dit, in het Amerikaans Engels geschreven, (digitale) boek beschrijf ik vier eeuwen emigratiegeschiedenis vanuit Europa naar de VS en beschrijf daarbij historische gebeurtenissen per tijdvak.
Offertes die scoren! (3e druk) Uitverkocht
Uitgeverij Bosch en Keuning
150 tips om offertes om te zetten in opdrachten. (In 2020 is de herschreven versie uitgebracht onder de titel ‘Wie schrijft, die blijft!’
In dit boekje wordt het offerte-proces besproken. Hoe daarop greep te houden en in hedendaagse taal je aanbod te doen en op te volgen.
Geheimen van Succes (Gratis beschikbaar als pdf)
Uitgeverij Mijn Boek
24 ondernemers geven hun visie op hun succesfactoren, vertellen over hun inspiratiebronnen en geven 1000 tips voor (startende) ondernemers.
Hallo, bent u daar nog? (6e druk)
Uitgeverij Bosch en Keuning
Een aangepaste heruitgave van Telefoneren, praktisch handboek voor de telefoniste. Het boek bevat tips voor telefonistes om nog beter in hun vak te worden.
Contacten maken contracten
Uitgeverij Bosch en Keuning
Dit boek behandelt het opzetten en onderhouden van een zakelijk netwerk en hoe het kan worden ingezet als verkoopbevorderend instrument.
Pakkende gespreksopeningen
Uitgeverij Samsom
Aan de hand van 20 vragen over verkoopsituaties geeft Phil Kleingeld 20 oplossingen voor diverse gespreksopeningen.
Succesrijk met netwerkmarketing
Uitgeverij Bosch en Keuning
In dit boek beschrijft Phil Kleingeld de do’s en dont’s en de voor- en nadelen van MLP; multi level marketing.
Praatjes vullen geen gaatjes. Praktisch handboek voor de verkoop
Uitgeverij Bosch en Keuning
Dit boek behandelt diverse verkoopmythes en gespreks- en presentatietechnieken. In het boek zijn veel praktijkvoorbeelden opgenomen die aantonen hoe achterhaald sommige verkooptechnieken zijn, waar koopweerstanden vandaan komen en hoe die kunnen worden vermeden in plaats van ze te moeten ombuigen.
Wat componeert Mozart tegenwoordig? (In bewerking)
In dit autobiografische boek deelt Phil Kleingeld, in 31 korte verhalen, zijn ervaringen als internationaal reisleider voor Amerikanen en Australiërs. Het manuscript is momenteel opnieuw in bewerking voor uitgave op een nog nader te bepalen tijdstip.
Telemarketing Praktisch handboek voor de telefonische verkoop
Uitgeverij Bosch en Keuning
In dit boek geeft Phil Kleingeld de redenen achter de weerstanden tegen telefonische communicatie en in het bijzonder televerkoop. Er worden tips gegeven hoe je op een natuurlijke en persoonlijke manier een gesprek kunt aanknopen voor het opvolgen van leads, het maken van afspraken en verkoopgesprekken.
Ik keer niet meer terug
In eigen beheer
Gedichtenbundel met een humoristische insteek.
Telefoneren Praktisch handboek voor de telefoniste (13e druk)
Uitgeverij Bosch en Keuning
Dit boek bevat tal van tips voor telefonisten om hun vak verder te professionaliseren. In het bijzonder aangepaste meldteksten, natuurlijk taalgebruik, vraagstellingstechnieken, stemhygiëne en omgaan met klagers of langdradige bellers.
Het effectieve verkoopgesprek
Uitgeverij Kluwer
In dit boek wordt aan de hand van diverse voorbeelden en tips aangegeven hoe een maximaal resultaat kan worden bereikt tijdens een verkoopgesprek .
Offertes checklist
Uitgeverij Kluwer
Een praktisch boekje met tips waarop men kan letten bij het schrijven van offertes.
Relatiebeheer en netwerken
Uitgeverij Kluwer
In dit boekje worden veel tips gegeven hoe men het beste een netwerk kan opbouwen, onderhouden en uitbreiden en hoe effectief relatiebeheer kan worden toegepast.
Professioneel telefoneren (3e druk)
Uitgeverij Bosch en Keuning
Dit boek werd geschreven voor managers die verantwoordelijk zijn voor de telefonische communicatie van hun organisatie en medewerkers. Een praktische insteek met veel tips voor de selectie van medewerkers, het optimaliseren van de telefonische communicatie en het trainen van medewerkers in betere communicatietechnieken.
Ze noemen me Nyamwale
Uitgeverij Rent a Pen
Deze autobiografie beschrijft het leven van een jonge vrouw die in Malawi ervoor zorgde dat een druppel een groot verschil maakte op een hete plaat. Het boek is anekdotisch geschreven met soms bizarre gebeurtenissen, drama’s, hilarische gebeurtenissen en een serieuze noot hoe je gericht ontwikkelingshulp kunt inzetten waarbij iedere euro nuttigt wordt gebruikt. Bestellen