Boeken, analoog of digitaal, spelen nog steeds een belangrijke rol in het bedrijfsleven. Ze kunnen veranderingsprocessen ondersteunen, kennis vernieuwen, verbreden, verdiepen, inspireren en motiveren.
Als auteur van inmiddels 22 boeken heb ik mij de achterliggende jaren hoofdzakelijk gespecialiseerd in aspecten van zakelijke communicatie. De inhoud van alle boeken is gebaseerd op onderzoek, studie en persoonlijke ervaringen als ondernemer, trainer en coach. De meeste boeken kunnen gebruikt worden als ondersteunend syllabusmateriaal tijdens trainingen, workshops of seminars over verkooptechnieken, time management, het schrijven van offertes en telefonische communicatie.
Boektitels
Telefoneren, praktisch handboek voor de telefoniste
Telemarketing, praktisch handboek voor telemarketeers
Professioneel telefoneren
Hallo, bent u daar nog?
Klant aan de lijn
De baas de baas, praktisch handboek voor secretaresses
Succesrijk met netwerkmarketing
Schat, het wordt wat later (150 tips voor timemanagement)
Praatjes vullen geen gaatjes
Checklijst Het effectieve verkoopgesprek
Verkopen zonder weerstanden (Betere verkoopresultaten met neuroselling en storytelling)
Klant & Service
Geheimen van succes (gratis te downloaden)
Contacten maken contracten
Checklijst Relatiebeheer en netwerken
Pakkende gespreksopeningen
Relatiebeheer en netwerken
Offertes die scoren
Checklijst Offertes
Wie (goed) schrijft, blijft! (Meer offertes omzetten in opdrachten)
De camino met me, myself en I
Een blind paard kan niet fout lopen (Hoe ik de camino overleefde)
De in rood aangegeven boeken zijn recente, herziene, herdrukken van eerder uitgegeven titels en kunnen worden besteld via het onderstaande formulier. De boeken zijn uitstekend geschikt als alternatief voor een syllabus die voor trainingsdoeleinden worden gebruikt of als hand-out tijdens workshops of seminars. De boeken kunnen worden voorzien van een voorwoord en/of logo van het trainingsinstituut of de organisator van workshops of seminars.