Om tot een goed eindresultaat te komen, neem ik eerst een aantal interviews af om het te beschrijven onderwerp te bespreken, waarom je een boek wilt schrijven, welk doel je daarmee wilt bereiken en welk effect je wilt oproepen. Ik noem dit de snuffelfase.
Het is belangrijk om te kunnen vaststellen of er een goede klik tussen ons kan worden gemaakt en of ik mij ’thuis’ voel bij het te schrijven boek, artikel of white paper. Komen wij samen tot een positieve conclusie, dan gaan we aan de slag. De onderstaande grafische voorstelling geeft globaal het proces aan, waarbij wij vooraf de gewenste deadline bespreken en hoe het eindproduct in de markt kan worden gezet.
Boekmarketing
Als je hulp wilt hebben bij het vormgeven en promoten van je boek kan ik je daarbij ook helpen door o.a.:
- een ISBN-nummer aanmaken
- het boekontwerp laten vormgeven
- het (laten) drukken van het boek in elk gewenst aantal; als je het zelf wilt uitgeven (aan te raden!)
- of hulp bij het vinden van een geschikte uitgever
- hulp bij het promoten van je boek
Zie je jezelf al je boek signeren?
Meer weten? Aan het eerste oriënterende gesprek zijn geen kosten verbonden!
Klik hier om snel contact te leggen!