Klanten

4381bb37b1456250a362ab45fdc530abIn de loop der jaren heb ik al van veel organisaties het vertrouwen gekregen om uiteenlopende opdrachten uit te voeren. De onderstaande lijst pretendeert niet compleet te zijn, maar wil slechts een indruk geven over de verscheidenheid aan opdrachten en opdrachtgevers.
Ghostwriting opdrachten worden niet genoemd omdat dit de identiteit van de opdrachtgever zou prijsgeven en dat is niet toegestaan.

Overheid en semi-overheid
Kamer van Koophandel Rotterdam (workshops,seminars, trainingen over ondernemen, content management verkoop, offertes schrijven, time management, klantenservice, marketing)
Kamer van Koophandel Haarlemmermeer (Spreekbeurt over Klanten maken en klanten houden)
Kamer van Koophandel Utrecht (Workshops offertes schrijven, schriftelijke en telefonische communicatie)
Kamer van Koophandel Breda (Workshops en trainingen)
Kamer van Koophandel Roermond  (Workshops en trainingen)
Kamer van Koophandel Maastricht (Seminar)
Kamer van Koophandel Leeuwarden (Seminar)
UWV Dordrecht, Rotterdam, Amsterdam (Workshops voor arbeidsdeskundigen over ondernemen en re-integratietrajecten)
Gemeente Schinnen (Workshop Twitter voor B&W)
Gemeente Harlingen (Workshop Twitter voor eilandbestuur)
Gemeente Roosendaal (Training Re-integratietechnieken voor Klantenmanagers)
Gemeente Voorschoten (Trainingen telefonische communicatie)

Banken en verzekeringsmaatschappijen
Van Lanschot Bankiers Den Bosch en Rotterdam  (Trainingen telefonische communicatie)
Rabobank Barendrecht (Spreekbeurt ledenvergadering)
Rabobank Hoofddorp (Spreekbeurt startersplatform)
Rabobank Utrecht (Trainingen telefonische communicatie)
Rabobank  Eindhoven (Trainingen telefonische communicatie)
Rabobank  Rotterdam (Training on the job dealer room)
Rabobank Voorne en Putten (Spreekbeurt over ondernemen tijdens ledenvergadering)
FBTO  (Diverse management- en communicatietrainingen)
Erasmus Verzekeringen (Trainingen telefonische communicatie)
Stad Rotterdam  (Trainingen telefonische communicatie)
Nationale Nederlanden (Training telefonische communicatie en klantgerichtheid)
Interpolis (Management- en verkooptrainingen)
ING (Training telefonische communicatie en time management)
DM Desk; spreekbeurt tbv Rabobank over Contentmanagement)

Ondernemersverenigingen en brancheverenigingen
Metaal Unie  (Training klantgerichtheid)
Bouwend Nederland (Spreekbeurten Time Management)
VNO/NCW (Spreekbeurten)
Jong Ondernemen  (Spreekbeurten over netwerken en verkoop)
PUM  (Professionele Uitzending Managers) (Spreekbeurt voor nieuwe PUMmers)
VHG (Workshop strategisch gebruik sociale media)
NGA (Workshop strategisch gebruik sociale media)
TMV (Workshop strategisch gebruik sociale media)
De Spaanse Grave (Spreekbeurten netwerken en strategisch gebruik sociale media)
Meetz (spreekbeurt over: Presenteren via storytelling)
Hermes Netwerk (Spreekbeurt over op- en uitbouw netwerk)
MeerBusiness Rotterdam (Workshops netwerken)
MeerBusiness Utrecht (Spreekbeurt over netwerken en netdenken)
Lions Rotterdam Host  (Spreekbeurt over motivatie)
Rondo (Spreekbeurt over time management)
Rotary Rotterdam Overschie (spreekbeurt over strategische inzet sociale media)

Overige
WPS  (coaching)
College Style (teletraining en email APK)
Seats and Sofas (situationeel leidinggeven)
Well Fair (callcen
tertraining, SPIN- en neuroselling)
Mister Sales (SPIN-training)
Mister Callcenter (coaching)
BeMassaged (web-apk)
Nederlandse Installatie Maatschappij (individuele telefoontraining en verkoopstrategie)
MicroFormat (Linkedin basistraininge en masterclass)
Maarten Tromp Advocaten (HRM-advies en tests)
Tendercoach (workshop sociale media)
Annexum (masterclasses Linkedin)
dmdesk (van doelgroep naar community) (spreekbeurt en dagvoorzitter)
Exposz (workshop leads genereren met Linkedin)
LOI  (Trainingen telefonische communicatie)
Albeda College  (Workshop over gebruik sociale media)
Hotelplan  (Trainingen telefonische communicatie en klantgerichtheid)
Neckermann  (Workshops TaalAPK)
KPN  (Trainingen telefonische communicatie)
Van Gansewinkel  (Trainingen verkoopmanagement, time management en presentatietechnieken)
Stichting BIZ  (Dagvoorzitter winkeliersvereniging)
Dag van het positief denken (Dagvoorzitter en workshop netwerken)
Kone Liften  (Trainingen verkoop- en klantgerichtheid. Spreekbeurt klantenservice)
Flygt  (Trainingen telefonische en schriftelijke communicatie, verkoop- en time management)
Imtech  (Verkooptrainingen)
Volker Wessels (Spreekbeurt presentatietechniek)
Stichting De Kraamvogel (Onderzoek effectieve telefonische communicatie)
BBeyond  (Workshops schriftelijke en mailcommunicatie)
Wave International  (Workshop Twitter)
SIDN (Spreekbeurt over netwerken)
Getron (Verkooptraining)
Burg Services (Advies en verkooptrainingen)
Estron (Verkooptraining en time management)
Veiling Barendrecht  (Training telefonische verkoop)
Shell Den Haag  (Training time management)
AA Accountants  (Trainingen telefonische en schriftelijke communicatie)
Jong en Laan Accountants  (Trainingen telefonische en schriftelijke communicatie)
de Hay en van de Wende Advocaten (Workshop inzet sociale media)
Bovag  (Spreekbeurten klantenservice)
RAI Vereniging  (Training Time management)
Wicro Plastics (Training Time Management)
Buko (Sales trainingen voor buitendienst,callcenter medewerkers, chauffeurs en monteurs.)
Xerox (Time Management, telefonische verkoop, sales trainingen, installatiemonteurs, storingsmonteurs)
Motivaris (Ondernemerstrainingen en coaching)

Internationaal
Dow Chemical, Zurich, Zwiterserland  (Trainingen time management en internationaal verkoopmanagement)
Vera Abogados, Bogota, Colombia  (Opzet en testen markingplan incl. sociale media)
Cotelco,  Medellin, Colombia  (Trainingen city marketing, klantgerichtheid)
ASTD, Atlanta, USA  (Gastcollege time management)
Leonardo Da Vinci Instituto, Trujillo, Peru (Reorganisatie opleidingsinstituut)

Trainingsinstituten
MisterSales
NCATB (Communicatietrainingen)
Tact  (Verkooptrainingen)
MKB Cursus en Training (Sociale media workshops, time management)
Kenneth Irions  Londen (Managementtrainingen)
IBT (verkooptrainingen tbv licentiehouders)
Norbu (Communicatietrainingen)
Euroforum/SMI  (Trainingen, spreekbeurten en dagvoorzitter)
Intersellling (Communicatietrainingen)

Blogs/columns
De Zaak
ManagersOnline
Lions Rotterdam Host
Multiraedt

Wilt u weten doe klanten over de aangeboden diensten denken, dan klikt u hier voor enkele recensies. Wilt u weten wat ik voor uw organisatie kan doen? Belt u mij even op 06-81189397 of maak gebruik van het onderstaande formulier om uw wensen kenbaar te maken. Ik neem dan snel contact met u op.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

captcha

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.