Klant aan de lijn (Uitverkocht)

achterzijde klant aan de lijnklant aan de lijn 2014

 

 

 

 

 

 

 

Dit is hét boek voor iedereen die zich bezighoudt met telefonische communicatie en de vaardigheid daarin wil verbeteren. Het volledige herziene boek rekent af met teveel herhaalde broodjesaapverhalen over telefonische communicatie, geeft ruim 150 praktische en direct toepasbare tips voor helpdesk- en commerciële binnendienst- en callcentermedewerkers, hoe er een hoger rendement kan worden gehaald uit belacties, het maken van kwalitatieve afspraken en hoe een betere telefonische klantenservice kan worden gegeven. Omvang: Pocket, 160 pagina’s. Prijs: € 15,95 excl. verzendkosten. Onderaan de pagina kunt u uw bestelling plaatsen.Lees hier de eerste 15 pagina’s

De nieuwe gewijzigde editie is rond juni 2016 weer beschikbaar.

Bestellen:

Uw naam *

Adres *

Postcode *

Woonplaats *

Telefoonnummer *

Uw email *

Boektitel *

Aantal exemplaren *

Vragen en / of opmerkingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.